DIA 04/05 / May 4th - Palestras / Talks (língua original / original language)
Parte 1
26:34 - Como criar conteúdo gamer de sucesso no TikTok (Portuguese)
1:01:17 - Abragames: O Brasil no Jogo! (Portuguese)
2:01:48 - Open Innovation at Ubisoft (English)
2:31:05 - Projeto Brazil Games - Games do Brasil para o Mundo! (Portuguese)
3:32:01- Best by Brazil Games 2021 (Portuguese)
4:30:39 - Show the fun: Simple checks for world readability (English)
5:00:26 - Game On: Sebrae no Jogo! (Portuguese)
5:59:45 - Cosmodread - Horror in VR (English)
6:38:46 - Continue: Games in Latin America after the Pandemic (English)
7:00:45 - The next level - Games as Investments
7:30:29 - Apps Club: Monetizing Apps in Emerging Markets, HARD MODE Edition (English)
8:01:16 - Levando seu jogo mobile ao próximo nível com monetização híbrida (Portuguese)
8:30:38 - Firebase: The Power of Google in the Palm of your Hand (English)
9:00:45 - Educação especial, jogos especiais (Portuguese)
9:30:24 - Games retrô, uma abordagem moderna (Portuguese)
10:00:39 - Indie Soapbox 2021(Portuguese)
11:00:52 - Game Dev Q&A With Steam’s Business Team (English)
Parte 2
7:07 - iGi: Indie pioneers in Japan (English)
36:29 - Discoverability by Design (English)
1:06:55 - Episódio 5: Yuki e a Aventura de Criar Mundos (Portuguese)
2:06:57 - Lançamento exclusivo INTZ - Apollo - Apollo (Portuguese)
2:36:29 - Unity e Autodesk para a indústria de Games (Portuguese)
DIA 05/05 / May 5th - Palestras / Talks (língua original / original language)
Parte 1
(Sound issues) 32:24 - De volta para o futuro: Ensino Hibrido e Pandemia (Portuguese)
59:02 - Conectando seu Game com Gen Z & Millennials (Portuguese)
1:28:27 - Go to Market Strategy: China (English)
1:57:54 - Game também é palco: Marcas & Música (Portuguese)
2:29:31 - Newzoo: A Spotlight on the Brazilian Games Market - Key Numbers and Trends (English)
2:57:44 - Investimento internacional em empresas brasileiras de games (Portuguese)
3:29:27 - How to get your studio prepared to receive investment (English)
4:11:59 - COVID-19 Vs. VR Game Development - Fight! (English)
5:01:41 - Pesquisa Game Brasil – A maior pesquisa sobre o perfil do gamer brasileiro (Portuguese)
5:28:16 - Founding to Funding (English)
6:28:21 - Latin America: Land of Opportunities (English)
7:29:09 - Jornalismo de Games: do Brasil para o Brasil (Portuguese)
8:27:54 - Humble Bundle: Black Game Developer Fund (English)
8:58:27 - Desafios da produção de Dragon Age durante a pandemia (Portuguese)
9:58:39 - DX Gameworks – Fazendo a Publicação de jogos uma realidade (Portuguese)
10:57:59 - A change would do you good – Going real-time in Gears 5 (English)
Parte 2
4:30 - TerraGenesis: The F2P Publisher Journey (English)
35:07 - The Best Practices to Grow Your App in Asia (English)
1:04:19 - This is Cobra Kai! Bringing the hit franchise from TV to Games (English)
1:34:50 - O Metaverso do Cidade Alta (Portuguese)
2:03:58 - Grande Final GameJamPlus 2020/2021 (Portuguese)
DIA 06/05 / May 6th - Palestras / Talks (língua original / original language)
Parte 1
28:22 - Escola no Próximo Nível: Games no Novo Ensino Médio (Portuguese)
56:02 - MentalPlus®: Game contra as sequelas da COVID-19 (Portuguese)
1:26:23 - Exploring Worlds: The Eternal Cylinder (English)
1:56:27 - Why Go Hyper? (English)
2:28:03 - Atraindo Investimentos para Games (Portuguese)
3:27:04 - Sem Game Over: Decisões Inteligentes em LiveOps (Portuguese)
4:28:47 - Hyper Dash: bringing the arena FPS genre to VR (English)
4:57:24 - Poland: The challenges of the new games powerhouse (English)
5:28:23 - In search of the ideal partnership: How to find a game deal (English)
5:56:03 - Xbox Games Studios - External Development at scale for large franchises (English)
6:56:21 - A década do desenvolvimento de games no Chile (Portuguese)
7:28:20 - Understanding IDFA and its Impact on Mobile Game Advertising (English)
7:56:39 - Insights to Inform Your Global Gaming Business (English)
8:26:08 - Why Genre Matters in Mobile Gaming (English)
8:57:51 - How COVID-19 changed external development (English)
9:55:59 - Change The Game | Google Play: O Gamedev é Delas (Portuguese)
10:28:18 - Games e Criadores de Conteúdo (Portuguese)
10:57:39 - Versão Brasileira: A Voz que Muda o Jogo (Portuguese)
11:27:58 - Licenciamento em Games (Portuguese)
Parte 2
3:57 - Brazil leads global transformation with Gaming and Real-time 3D
CERIMÔNIA DE PREMIAÇÃO
DIA 07/05 / May 7th - Palestras / Talks (língua original / original language)
Parte 1
29:38 - Games e Ensino: Projetos Inspiradores (Portuguese)
59:18 - Gamedev Sem Fronteiras: Como quebrar barreiras locais (Portuguese)
1:30:28 - Keep Calm and Play Games: The British Game Market (English)
2:29:03 - Indie Funding: Meet Kowloon Nights (English)
2:58:57 - Brawl Stars: Do Risco ao Sucesso (Portuguese)
3:29:43 - O jeito Supercell de trabalhar com Criadores de Conteúdo (Portuguese)
3:58:04 - My First Published Game: Successful Cases from Argentina (English)
4:59:34 - Nordic Game Discovery Contest (English)
6:01:31 - ID@Xbox at BIG, a match for the best games! (English)
7:32:12 - Unity: More than an Engine (English)
8:30:41 - AWS: 10 reasons to use the Cloud for your game development (English)
8:59:25 - Carreiras em Games: Devs do Brasil para o Mundo (Portuguese)
Parte 2
4:30 - Riot Games & Nimo TV: A força dos games mobile no mercado brasileiro (Portuguese)
35:53 - The Epic Games ecosystem and LATAM (English)
1:35:27 - Dublando Resident Evil Village (Portuguese)
2:35:00 - Nintendo Switch Game Development (English)
3:04:21 - Bringing Among Us to Nintendo Switch (English)
3:34:25 - BIG Preview! NARAKA: BLADEPOINT (English)
4:04:23 - Casual games in China: How to approach this giant market (English)
4:34:36 - Investindo em conteúdo - Dicas para começar um canal (Portuguese)
DIA 08/05 / May 8th - Palestras / Talks (língua original / original language)
Parte 1
15:01 - Howest School: Creating a game dev hub in Flanders (English)
44:57 - Oi Futuro: Aprendizado por meio de jogos (Portuguese)
1:17:52 - Oi Futuro: eSports: educação e participação juvenil (Portuguese)
1:45:28 - Carreiras em games: Desenvolvedor e UX Writer (Portuguese)
2:46:30 - ESL: Building Global Game Ecosystems (English)
3:29:08 - Falando com os Devs (Portuguese)
4:19:05 - Mortal Kombat além da Exoterra (Portuguese)
4:49:21 - Por Dentro da DC (Portuguese)
5:17:39 - A regra é clara: como Promover Integridade nos eSports (Portuguese)
5:45:15 - Wildlife: o Caminho para 2 Bilhões de jogadores (Portuguese)
6:14:46 - O eSport brasileiro na Pandemia: Desafios e Adaptação (Portuguese)
7:15:18 - Masterclass: The secret art of interactive sound (English)
8:16:57 - Avakin Life: O Caminho do Influenciador (Portuguese)
8:45:06 - LOUD & Monomyto: Desenvolvedores e Influenciadores em Parceria (Portuguese)
Parte 2
4:06 - Como transformar um time de esports em um sucesso em 3 meses (Portuguese)
33:27 - Criação de Conteúdo de Games no YouTube sem preguiça (Portuguese)
1:03:36 - Como lançar games por meio de influenciadores digitais (Portuguese)
1:33:29 - De comunidade a estratégias de negócios: os bastidores dos influenciadores digitais (Portuguese)
2:33:27 - Case Study: Nickelodeon Kart Racers (English)
3:03:15 - SBT Games: Dos tradicionais gameshows ao universo gamer (Portuguese)
3:33:11 - AbleGamers: Acessibilidade em Games para Todos (Portuguese)
4:03:57 - Game Music in 60 minutes (English)
Parte 1
26:34 - Como criar conteúdo gamer de sucesso no TikTok (Portuguese)
1:01:17 - Abragames: O Brasil no Jogo! (Portuguese)
2:01:48 - Open Innovation at Ubisoft (English)
2:31:05 - Projeto Brazil Games - Games do Brasil para o Mundo! (Portuguese)
3:32:01- Best by Brazil Games 2021 (Portuguese)
4:30:39 - Show the fun: Simple checks for world readability (English)
5:00:26 - Game On: Sebrae no Jogo! (Portuguese)
5:59:45 - Cosmodread - Horror in VR (English)
6:38:46 - Continue: Games in Latin America after the Pandemic (English)
7:00:45 - The next level - Games as Investments
7:30:29 - Apps Club: Monetizing Apps in Emerging Markets, HARD MODE Edition (English)
8:01:16 - Levando seu jogo mobile ao próximo nível com monetização híbrida (Portuguese)
8:30:38 - Firebase: The Power of Google in the Palm of your Hand (English)
9:00:45 - Educação especial, jogos especiais (Portuguese)
9:30:24 - Games retrô, uma abordagem moderna (Portuguese)
10:00:39 - Indie Soapbox 2021(Portuguese)
11:00:52 - Game Dev Q&A With Steam’s Business Team (English)
Parte 2
7:07 - iGi: Indie pioneers in Japan (English)
36:29 - Discoverability by Design (English)
1:06:55 - Episódio 5: Yuki e a Aventura de Criar Mundos (Portuguese)
2:06:57 - Lançamento exclusivo INTZ - Apollo - Apollo (Portuguese)
2:36:29 - Unity e Autodesk para a indústria de Games (Portuguese)
DIA 05/05 / May 5th - Palestras / Talks (língua original / original language)
Parte 1
(Sound issues) 32:24 - De volta para o futuro: Ensino Hibrido e Pandemia (Portuguese)
59:02 - Conectando seu Game com Gen Z & Millennials (Portuguese)
1:28:27 - Go to Market Strategy: China (English)
1:57:54 - Game também é palco: Marcas & Música (Portuguese)
2:29:31 - Newzoo: A Spotlight on the Brazilian Games Market - Key Numbers and Trends (English)
2:57:44 - Investimento internacional em empresas brasileiras de games (Portuguese)
3:29:27 - How to get your studio prepared to receive investment (English)
4:11:59 - COVID-19 Vs. VR Game Development - Fight! (English)
5:01:41 - Pesquisa Game Brasil – A maior pesquisa sobre o perfil do gamer brasileiro (Portuguese)
5:28:16 - Founding to Funding (English)
6:28:21 - Latin America: Land of Opportunities (English)
7:29:09 - Jornalismo de Games: do Brasil para o Brasil (Portuguese)
8:27:54 - Humble Bundle: Black Game Developer Fund (English)
8:58:27 - Desafios da produção de Dragon Age durante a pandemia (Portuguese)
9:58:39 - DX Gameworks – Fazendo a Publicação de jogos uma realidade (Portuguese)
10:57:59 - A change would do you good – Going real-time in Gears 5 (English)
Parte 2
4:30 - TerraGenesis: The F2P Publisher Journey (English)
35:07 - The Best Practices to Grow Your App in Asia (English)
1:04:19 - This is Cobra Kai! Bringing the hit franchise from TV to Games (English)
1:34:50 - O Metaverso do Cidade Alta (Portuguese)
2:03:58 - Grande Final GameJamPlus 2020/2021 (Portuguese)
DIA 06/05 / May 6th - Palestras / Talks (língua original / original language)
Parte 1
28:22 - Escola no Próximo Nível: Games no Novo Ensino Médio (Portuguese)
56:02 - MentalPlus®: Game contra as sequelas da COVID-19 (Portuguese)
1:26:23 - Exploring Worlds: The Eternal Cylinder (English)
1:56:27 - Why Go Hyper? (English)
2:28:03 - Atraindo Investimentos para Games (Portuguese)
3:27:04 - Sem Game Over: Decisões Inteligentes em LiveOps (Portuguese)
4:28:47 - Hyper Dash: bringing the arena FPS genre to VR (English)
4:57:24 - Poland: The challenges of the new games powerhouse (English)
5:28:23 - In search of the ideal partnership: How to find a game deal (English)
5:56:03 - Xbox Games Studios - External Development at scale for large franchises (English)
6:56:21 - A década do desenvolvimento de games no Chile (Portuguese)
7:28:20 - Understanding IDFA and its Impact on Mobile Game Advertising (English)
7:56:39 - Insights to Inform Your Global Gaming Business (English)
8:26:08 - Why Genre Matters in Mobile Gaming (English)
8:57:51 - How COVID-19 changed external development (English)
9:55:59 - Change The Game | Google Play: O Gamedev é Delas (Portuguese)
10:28:18 - Games e Criadores de Conteúdo (Portuguese)
10:57:39 - Versão Brasileira: A Voz que Muda o Jogo (Portuguese)
11:27:58 - Licenciamento em Games (Portuguese)
Parte 2
3:57 - Brazil leads global transformation with Gaming and Real-time 3D
CERIMÔNIA DE PREMIAÇÃO
DIA 07/05 / May 7th - Palestras / Talks (língua original / original language)
Parte 1
29:38 - Games e Ensino: Projetos Inspiradores (Portuguese)
59:18 - Gamedev Sem Fronteiras: Como quebrar barreiras locais (Portuguese)
1:30:28 - Keep Calm and Play Games: The British Game Market (English)
2:29:03 - Indie Funding: Meet Kowloon Nights (English)
2:58:57 - Brawl Stars: Do Risco ao Sucesso (Portuguese)
3:29:43 - O jeito Supercell de trabalhar com Criadores de Conteúdo (Portuguese)
3:58:04 - My First Published Game: Successful Cases from Argentina (English)
4:59:34 - Nordic Game Discovery Contest (English)
6:01:31 - ID@Xbox at BIG, a match for the best games! (English)
7:32:12 - Unity: More than an Engine (English)
8:30:41 - AWS: 10 reasons to use the Cloud for your game development (English)
8:59:25 - Carreiras em Games: Devs do Brasil para o Mundo (Portuguese)
Parte 2
4:30 - Riot Games & Nimo TV: A força dos games mobile no mercado brasileiro (Portuguese)
35:53 - The Epic Games ecosystem and LATAM (English)
1:35:27 - Dublando Resident Evil Village (Portuguese)
2:35:00 - Nintendo Switch Game Development (English)
3:04:21 - Bringing Among Us to Nintendo Switch (English)
3:34:25 - BIG Preview! NARAKA: BLADEPOINT (English)
4:04:23 - Casual games in China: How to approach this giant market (English)
4:34:36 - Investindo em conteúdo - Dicas para começar um canal (Portuguese)
DIA 08/05 / May 8th - Palestras / Talks (língua original / original language)
Parte 1
15:01 - Howest School: Creating a game dev hub in Flanders (English)
44:57 - Oi Futuro: Aprendizado por meio de jogos (Portuguese)
1:17:52 - Oi Futuro: eSports: educação e participação juvenil (Portuguese)
1:45:28 - Carreiras em games: Desenvolvedor e UX Writer (Portuguese)
2:46:30 - ESL: Building Global Game Ecosystems (English)
3:29:08 - Falando com os Devs (Portuguese)
4:19:05 - Mortal Kombat além da Exoterra (Portuguese)
4:49:21 - Por Dentro da DC (Portuguese)
5:17:39 - A regra é clara: como Promover Integridade nos eSports (Portuguese)
5:45:15 - Wildlife: o Caminho para 2 Bilhões de jogadores (Portuguese)
6:14:46 - O eSport brasileiro na Pandemia: Desafios e Adaptação (Portuguese)
7:15:18 - Masterclass: The secret art of interactive sound (English)
8:16:57 - Avakin Life: O Caminho do Influenciador (Portuguese)
8:45:06 - LOUD & Monomyto: Desenvolvedores e Influenciadores em Parceria (Portuguese)
Parte 2
4:06 - Como transformar um time de esports em um sucesso em 3 meses (Portuguese)
33:27 - Criação de Conteúdo de Games no YouTube sem preguiça (Portuguese)
1:03:36 - Como lançar games por meio de influenciadores digitais (Portuguese)
1:33:29 - De comunidade a estratégias de negócios: os bastidores dos influenciadores digitais (Portuguese)
2:33:27 - Case Study: Nickelodeon Kart Racers (English)
3:03:15 - SBT Games: Dos tradicionais gameshows ao universo gamer (Portuguese)
3:33:11 - AbleGamers: Acessibilidade em Games para Todos (Portuguese)
4:03:57 - Game Music in 60 minutes (English)